fbpx
Blog

10 extensii pentru reclame pe Google

Google ramane in continuare cel mai folosit motor de cautare si daca ai un business care isi doreste sa creasca trebuie sa fii prezent si acolo, insa nu doar cu websiteul, ci si cu reclame. Chiar daca acestea din urma sunt uneori mai scumpe decat cele de pe retelele de socializare, acestea aduc rezultate mult mai bune si merita sa te concentrezi si in acest sens.

Ca sa eficientizezi performanta reclamelor poti incerca una dintre cele 10 extensii despre care iti povestim in articolul de azi.

Ce sunt Google Ad Extensions (GAD)

GAD sunt toate ajustarile pe care le poti face in legatura cu campaniile tale de Google Ads. Studiile Google arata un click-through rate de peste 10-15% la reclamele care au aceste extensii.

Fiind mai multe tipuri de extensii, fiecare aduce ceva in plus reclamei tale. Important este sa gasesti nevoile pe care doresti sa le acoperi si sa te folosesti de extensii in acel scop.

De ce sa folosesti GAD

Google Ad Extensions nu iti fac intotdeauna reclamele mai frumoase, ci mai degraba mai utile:

  • ai mai mult spatiu de exprimare;
  • leadurile pe care le obtii sunt mult mai valoroase.

Cum instalezi GAD

Sa instalezi Google Ad Extensions nu este un procedeu greu si trebuie sa urmezi pasii de mai jos:

  • intri in contul tau de Google Ads;
  • apasa pe butonul Ads and Extensions in partea stanga a paginii;
  • apasa Extensii;
  • selecteaza butonul + din coltul stanga sus;
  • alege optiunea care ti se potriveste din meniul dropdown.

Top 10 GAD

GAD sunt mai multe, insa tu trebuie sa le alegi pe acelea care se potrivesc businessului tau si scopului pe care il ai in momentul in care lansezi campania de reclame.

1. Sitelinks

Daca doresti sa adaugi mai multe linkuri reclamei tale, atunci Sitelinks este extensia pe care sa o folosesti. Astfel poti sa trimiti oamenii la linkuri directe spre site in loc de homepage.

2. Snippets

Snippeturile sunt acele cuvinte pe care vrei sa le scoti in evidenta intr-o reclama fie ca este vorba despre serviciile pe care le oferi sau produsele pentru care faci reclama.

3. Call extensions

Cu ajutorul acestora poti sa adaugi numarul de telefon la care posibilii clienti pot sa sune sa afle mai multe detalii despre business sau produse.

4. Lead form

Adaugand aceasta extensie poti sa le ceri userilor informatii despre ei sau despre produsele de care sunt interesati pentru a putea mai apoi sa le trimiti noutati despre acestea.

5. Location

Pentru a-i aduce pe consumatori in locatia ta fizica merita sa apelezi la extensia de location. Poti sa atasezi in reclama adresa locatiei si modul in care aceasta poate fi gasita, poate chiar si o trimitere la Google maps.

6. Locatii afiliate

Daca businessul tau vinde produse in mai multe locatii, poti sa folosesti aceasta extensie si in functie de orasele sau regiunile in care se afla targhetul tau.

7. Pret

Unul dintre elementele definitorii pentru ca un client sa faca o achizitie este pretul. Afisaza-l in reclama si fa usor procesul de ajungere la pagina de produs si pretul sa fie cat mai vizibil.

8. Aplicatie

Daca ai o aplicatie pentru businessul tau poti sa ii faci reclama cu ajutorul unei extensii. Astfel poti sa incurajezi lumea sa o downloadeze si vei ajunge la un target nou pe langa cei care cauta random in magazinele de aplicatii ceea ce ii intereseaza.

9. Promotii

Ofertele speciale si promotiile merita sa fie cunoscute de cat mai multa lume. Tocmai de aceea este important sa creezi reclame prin care sa le scoti in fata celor care pot fi interesati de ele.

10. Callout

Cu ajutorul acestei extensii poti sa scoti in evidenta orice iti doresti din businessul tau: fie ca sunt produse, oferte sau promotii.

Extensiile pentru reclamele pe Google sunt gratuite, tot ce trebuie sa achiti este costul acestora in sine, pe care oricum il platiti fie ca te ajuti sau nu de aceste extensii.

Acestea sunt instrumente care te vor ajuta sa scoti reclamele tale in evidenta spre deosebire de cele ale concurentei, care poate nu se foloseste de acest truc atat de simplu de folosit si important in acelasi timp.

Da-le o sansa si apoi bucura-te de rezultate!

Articol scris de:

Victor Dulu

Owner @ 247Digital.Net